søndag 14. november 2010

Weekend update

En svært rolig fredag her i Singapore. Våknet frisk og opplagt lørdag morgen, til forholdsvis fint vær.
Det ble et par timer ved bassenget, med sol og bad.
Jeg koste meg med juleutgaven til Bo Bedre som kom i posten tidligere i uka.
Deilig med litt inspirasjon!! Og mye bedre å lese et interiørblad, og ikke regelverk ;)

Cool kid
McD-lunsj ble inntatt ved bassengkanten før regnet kom.
Da passet det fint å gå inn - gutta sov formiddagslur mens jeg satt litt hos Hege Ann og pratet.

Liten gutt beundrer flyvende ballonger

På kvelden skulle vi ut en sving. Ut og spise og ta noen drinker på Highlander.
Jonas, Robert og jeg.
Vi spiste på meksikansk restaurant før vi gikk til Highlander. Der fikk vi et reservert bord, med god utsikt til bandet som skulle spille.
De samme som sist - kanonbra!
Vi ønsket sanger, sang og danset!
Veldig hyggelig kveld ute!


Nyter god mat og godt selskap

Meg sammen med vokalisten i bandet
Da vi kom hjem var det skype med jentefesten i Oslo. Det var jo hyggelig,
men egentlig ganske trist og leit.
Ble masse tårer - men det virket som om de hadde en fin kveld i Oslo!
Det er jo en flott gjeng!


En 'gladlaks'
Idag, søndag - veldig rolig!
Litt sliten etter igår - og ute buldrer og braker det, i tillegg til at det bøtter ned!
Fin innedag med andre ord!
Etterpå skal vi tusle opp til Sportslink og se etter tennissko
til meg, og spise middag på foodcourten!
Jeg vil ha den tradisjonelle og nydelige black pepper chicken!! Nam nam!

Ønsker alle der ute en nydelig søndag!

2 kommentarer:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)