fredag 5. november 2010

Happy Deepavali


Ludvig har fått is på Sjømannskirken

5. november er ny helligdag i Singapore -
Deepavali

popularly known as the festival of lights, is an important five-day festival in Hinduism, Sikhism, and Jainism, occurring between mid-October and mid-November.

Vi merker ikke så mye til det, annet enn at det er fri fra jobben -
om man ønsker..
Jeg har vært hjemme, men jobbet. Bare det er deilig..
Innimellom jobbing har det blitt tid sammen med Robert og Ludvig.
Vi har spilt tennis og trent styrke i 30+ (det var HOT), tatt et bad,
lekt og spilt!
Snart er det tid for litt sen lunsj, så vi tusler vel opp til Ang Mo Kio og finner noe godt.

Vi har ingen planer for helgen - det er deilig. De blir jo brukt til å hente seg inn og forberede ny hektisk uke..
Neste uke kommer Petroleumstilsynet til Singapore - audit på oss da.
Jeg må bruke helgen til å forberede meg ... gleder meg ikke.
Ellers tar vi det som det kommer -
I kveld blir det vel litt sosial omgang med ground floor .

Ha en finfin fredag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Kjære lille, store gull :)

    Tante Anne savner de små hendene dine rundt halsen sin. Jeg ser at du har det helt topp nede i Singapore. Du er blitt veldig flink til å svømme:) Når vi skal til Kiel(det er leeeenge til...:() kan vi kanskje ta en tur i bassenget sammen???
    Ha en fin helg vennen:)

    Store klemmer og "blow kisses" fra en som sitter i Elverum og er veldig veldig glad i deg <3<3

    Klemmene går til mamma'n og pappa'n din også.. <3<3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord! Vi savner dere alle veldig masse! Gleder oss veldig til vi kommer hjem, selvom det er litt tidlig å begynne å tenke på...Men tiden går fort :)
    Og når vi skal til Kiel, ja da regner jeg med at han kan svømme ganske greit - blir gøy å vise seg fram for tante Anne og resten av gjengen ;)

    Lååååv ju, tante Anne!!
    Stoooor kos, bamsekos, fra Ludvig ;)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)