tirsdag 22. juni 2010

4. august 2010...

har helt til nå vært en hvilken som helst dato...
Nå får akkurat den datoen en ny betydning...
Det er da Robert, Ludvig og jeg flytter -
og da flytter vi ikke over gata -
nei vi flytter til andre siden av kloden, nærmere bestemt
SINGAPORE!
Dette er veldig spennende, skremmende, morsomt og trist!
Jeg føler jeg er på tivoli, hvor jeg kjører en berg-og dalbane med følelser...
Å tenke på de hjemme som jeg kommer til å savne -
det gjør vondt..
Å tenke på alle fine opplevelsene jeg får med min lille familie -
det gjør godt..
Jeg gleder meg!
Jeg gruer meg!
Men aller mest håper jeg gutta mine gleder seg -
og vil trives!
Jeg håper MAAAAAAAAAAANGE vil komme og besøke oss -
det virker heldigvis sånn!
Vi skal ta imot dere med åpne armer og masse klemmer!!!
*pust med magen*
sier Robert til meg når jeg blir litt stressa...
Hadde han vært her nå hadde han sagt akkurat det...
Savner deg kjæresten min!
(og alle dere andre)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)