tirsdag 22. juni 2010

Optimist...

man kan si mye om Jahn Teigen...
men akkurat idag passet det å høre på 'Optimist'
Og da ble det mye følelser...
Det å se billettene våre var litt verre enn jeg hadde tenkt...
Alt blir bare mer og mer virkelig
Og jeg vil egntlig ikke reise fra familien min
og vennene mine
Men jeg må jo bare hoppe i det!
JEG KOMMER TIL Å SAVNE DERE SÅ VELDIG!!!!
Nå legger jeg hodet på puten -
den er fuktig av alle tårene....
Men jeg skal tenke på alle som kommer, ønsker å komme, følger oss og støtter oss! Det betyr masse!

*GOD NATT*

1 kommentar:

  1. kjære lille du ... det kommer til å gå så fint! :)
    Som jeg har sagt før... den dagen dere flytter tilbake går det en uke så er alt som det var før dere dro ;) to år med eventyr, mange nye venner, mange nye favorittsteder, mye mer språkmektig - ekstremt mange opplevelser rikere ;) hold deg fast og tenk at tårene er sunne, de gjør huden godt ;)
    snart kommer gutta dine og du til å være sammen - og det er det som er viktig!

    Love you !

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)