torsdag 17. juni 2010

Avskjed


Da er jeg atter en gang i Singapore - alene. Og det innebærer 'å ta avskjed'.
Jeg liker ikke avskjeder - aldri gjort det.
Bare det å dra fra hytta om sommeren synes jeg er trist
da er det også en avskjed.
Men denne gangen er det litt mer avskjed.
Igår var det først avskjed med Ludvig da jeg leverte han i barnehagen...
det var vanskelig å tenke at det er 4 uker til jeg ser han igjen,
men det var litt mindre tårer enn forrige gang.
Også var det avskjed med Robert på flyplassen...
også dette var vanskelig,
men også her var det litt mindre tårer enn forrige gang.
Den verste avskjeden blir uansett den neste...
når vi flytter.
Da skal vi ta avskjed med familie og venner -
de som betyr så enormt mye for oss,
som vi omgås daglig og ukentlig!

DET blir alt annet enn lett -
jeg kan si med en gang at det blir
TÅREVÅTT!
Vel, jeg er tilbake i Singapore -
det betyr at det blir mer liv på bloggen.
Her blir det bilder, opplevelser, tanker og følelser!
Håper mange vil sette pris på å følge meg her nede i disse ukene!

3 kommentarer:

  1. Følger deg jeg vennen min! ;)
    Jeg syns faktisk det var litt vanskeligere å ta avskjed med deg denne gangen enn forrige- kanskje fordi jeg kom til å tenke på at neste gang ( som da plutselig ikke er så lenge til...) blir for så utrolig lang periode.
    Jada, jeg kommer på besøk... helt klart ! Men alikevel... jeg gruer meg til du ikke er bare en kjapp tur m bilen unna... :(

    Skriv masse i bloggen nå da... det er supert å få en bit av hverdagen din i ord og bilder ;)

    StoOOOoor klem !!
    <3

    SvarSlett
  2. Hei vennen, håper det går bra med deg der nede :-)
    Skjønner godt at det var vanskelig denne gangen også.
    Men du er så tøff og en skikkelig bra dame, så dette blir bra :-)
    Vi har hatt gutta dine på grilling her i dag.
    Ludvig overrasker med ordforråd hver dag :-)
    Kos deg :-)
    Stor klem
    Sølvi

    SvarSlett
  3. Jenter, dere er så søte!!!
    Er så glad i dere!!
    Gråt da jeg leste dette idag morges ;o)

    Synes også det var vanskeligere å si hadet til dere denne gangen, fordi det nærmer seg...

    Er så glad for at dere tar vare på gutta mine!! Vet også at de setter veldig stor pris på dette :o)

    Sølvi: Liker at han imponerer, misliker at jeg går glipp av ting ;) Selvom det er "småting" så liker jeg å få med meg når han klarer noe nytt :O) MEN jeg hører jo at han stadig får nye ord og lengre setninger :) Vi kan jo ha en ordentlig samtale på tlf, og det gjør godt!!

    Ta vare på dere selv!!
    Vi snakkes snart!!

    Stooor klem fra meg :)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)