fredag 18. juni 2010

Stillhet

Idag har jeg vært på visning på 2 leiligheter her i Singapore...
Nå er det virkelig -
ting går fort framover nå!
Skal bli deilig å få leilighet i boks -
og barnehage til Ludvig i boks!!
Men vi tar ikke det første og beste så vi avventer fortsatt litt :)
Den første jeg så på idag var litt mørk, og rett ved storveien -
altså en del støy!
Den andre ligger der vi tenker å bo -
Grandeur 8.
Men den var litt stor og dyr ift det vi egentlig trenger.
Så da venter jeg spent på nye hendvendelser fra agenten!!
Etter et par timer med farting og visning var jeg ganske sliten.
Sov veldig dårlig i natt, desorientert på tid,
så 0130 trodde jeg det var morgen...
Men jeg fant det ut til slutt, at jeg kunne sove videre!
Etter å ha slappet av litt på hotellet gikk jeg en tur ut.
Dro i butikken, og det er tydeligvis vanlig å gå i butikken på fredag kveld...
Det var jo så enormt med mennesker!!!
Det er jo masse mennesker overalt, men nå var det litt mer enn vanlig ...
Jeg fikk kjøpt meg kaffe, vann og vin!!
Er ikke så mye man trenger når man bor på hotell....hehe.
Vel tilbake på rommet inntok jeg kosebuksa,
tok meg et glass vin
og ringte roomservice ;)
En perfekt kveld for meg idag
litt slækk og sliten.
Imorgen blir det trening og soling -
håper det blir litt sol.
Uansett skal jeg nyte varmen - og slappe av!
Ellers blir det kanskje en tur ut på kvelden,
får se hva Hege Ann er med på ;)

1 kommentar:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)