lørdag 19. juni 2010

Sol og varme i Singapore


Hva skal man finne på?

Det er lørdag,

sol,

varmt,

jeg er alene....

Hmmm.


Jeg koser meg allikevel!

Jeg sov lenge -

det var veldig deilig, og høyst nødvendig!

Fikk trent litt før frokost.

Noe som også var høyst nødvendig ;)

Deilig var det også!

10 min før frokosten stengte var jeg på plass -

heldigvis rakk jeg det :)


Siden sola skinte på himmelen var det jo bare å trekke ut til bassenget.

Fant meg en solseng og la meg til rette.

Så det har blitt mye svetting -

uten at jeg har rørt på så mye som en lilletå!

VARMT!!!

og godt ;)


Når jeg skriver at jeg er alene så stemmer ikke det h e l t...

Jeg har gode kollegaer her i Singapore,

så i kveld skal vi ut en sving.

Det blir koselig :)


Kan ikke ha roomservice hver kveld!!


Nå regner jeg med at Norge straks våkner til live -

og jeg ønsker dere alle en fantastisk lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)