fredag 25. juni 2010

Ludvig

Skjønne lille gutten min
som bare blir større og større...
Merkelig hvordan man merker mye mer forskjell bare man er borte litt...
Nå synes jeg ikke at jeg bare er borte l i t t da men..
Jeg prater med gutta mine hver dag på Skype,
noen dager blir det bare en kort prat
(ikke alltid han lille knerten har tid til å skravle med mamma'n sin),
men andre dager har vi lange og fine samtaler.
Igår f.eks fikk jeg være med på middagen,
jeg "satt" ved siden av Ludvig,
og litt vis à vis,
alt ettersom hvor han ville ha meg!
Han var så morsom da han satte seg ved bordet og så maten:
"oi oi oi oi oi oooooooi"
Tydelig fornøyd med pappa som hadde laget deilig middag!!
Og hver gang han fikk en ny pasta"slange":
"oi oi oi oi oooooi"
Måtte le av lille go'ingen min!
Og jeg fikk kos!!
Spurte han om jeg kunne få en kos -
hadde SÅÅÅ lyst til å omfavne han,
men siden det er litt vanskelig så fikk jeg kos -
gjennom pc'en -
han gikk fysisk bort og la kinnet inntil skjermen!
*sukk*
Idag skal momo hente han i barnehagen!
Jeg fortalte det igår,
og ansiktet hans strålte!
Han gleder seg til en helg med momo, bestefar, tante Anne, onkel Øystein,
Mathilde og Anders!
Jeg gleder meg mest til å komme hjem om 2....uker!
Men mye som skjer før den tid,
så jeg gleder meg nå til helg her i Singapore først.
Lang uke -
skal bli godt med en rolig helg!
Ser for meg litt shopping, sol, trening og bad.
Jeg håper ihvertfall det blir litt sol!

2 kommentarer:

  1. Det er noen her i Elverum som også gleder seg stort til helg med Ludvig:) Vi gleder oss også til sommeren med gullet vårt!!! Kommer til å savne dere MASSE!!!! Er såååå glad for skype:)Ha en fin kveld hos deg så snakkes vi imorgen:-) <3<3
    Glad i deg:)
    Klem fra storesøster

    SvarSlett
  2. Så bra!! ;)
    Han gleder seg nok han også, til å være på hytta med dere!! Og helgen så klart!

    Jeg gleder meg til å komme nedover når jeg kommer hjem! Blir kos :)

    Håper dere får en super feiring av Mathilde!!
    Hils og kos dere!
    Glad i deg og!
    Stor klem :)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)