onsdag 23. juni 2010

St. Hans aften!!


Idag er det St. Hans aften
og her i Singapore ble den feiret i den norske sjømannskirken -
ihvertfall blant den "norske leiren".
Mange glade barn,
og voksne,
reker med tilbehør,
kaffe og kake til dessert.
De voksne fikk mulighet til å se Max Manus,
mens de små fikk se Pippi og spise godteri.
Etter maten ble det tent St. hans bål -
faktisk -
til alle barnas store glede!
For de fikk også grille marshmellows!
Jeg hygget meg med gode venner og kolleger!
Deilig med en kveld ute blant litt folk!
Imorgen skal jeg på nok en visning,
samme sted
ny leilighet.
*spent*
God St. Hans ønsker jeg alle dere der hjemme!!

4 kommentarer:

  1. her ble store deler av eftermiddagen tilbragt i kø :P
    din hørtes hyggeligere ut ;)

    Nå blir det litt grilling på verandaen - min mann og jeg ;) prinsen sover.

    Blir spennende å høre om leiligheten !! :)

    SvarSlett
  2. Så kjedelig med kø!!!!

    Meeeen hørtes jo ut som om resten av dagen ble ganske fin da!! Håper dere koste dere masse!!

    Snart visning - blir spennende!
    Vi snakkes senere snuppa!

    SvarSlett
  3. Va d en nordnorsk prest? I så fall va d han som via mæ og Stian :)

    SvarSlett
  4. Hmmm, det kan jeg ikke si at jeg husker...
    Han var middels høy, på vår alder, mørkt hår :)

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)