tirsdag 8. juni 2010

Bryllup

Sølvi og Torgeir

05. Juni 2010



De ga hverandre sitt JA

og vi var så heldige å få dele denne store dagen med dem!

De så fantastiske ut -

og LYKKELIGE!



Vi hadde funnet fram finstasen

og koste oss

i det fantastisk nydelige været!

Jeg fikk sydd meg kjole i Singapore -

med matchende slips til Robert :)


Det var mange fine taler -

og det gikk vel igjen at Sølvi er kreativ...

Og her ser dere et eksempel.

Ingenting var overlatt til tilfeldighetene i dette bryllupet!
Dette var et helt perfekt bryllup,
utrolig god atmosfære,
utrolig god mat,
utrolig flott brudepar...
Alt dette gjorde noe med meg -
jeg var rørt fra start til slutt -
så det ble felt noen tårer
GLEDESTÅRER
GRATULERER MED DAGEN, SØLVI OG TORGEIR!

4 kommentarer:

  1. Jaaaa!! :) hihi
    Herrrrlig! <3

    SvarSlett
  2. Søting ;-) takk for fine ord

    SvarSlett
  3. Så braaa at dagen ble så fin!!! :) Men tvilte ikke!! ;-)
    Lykke til videre i Singapore, Kirsten - med alt!

    Stor klem, Kari

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)