lørdag 11. september 2010

11. September 1974

GRATULERER med dagen
mor og far!!!
For 36 år siden ga dere hverandre deres JA!!
Året etter fikk dere Anne -
og 5 år etter kom jeg :)



Jeg er så stolt og glad
for at dere holder sammen -
i tykt og tynt!
Det er godt å se at dere har det bra -
og det er godt å vite at dere har hverandre
(spesielt når vi er så langt borte).



Håper dere hadde en fin feiring igår -
Vi skulle så gjerne vært der -
Jeg skulle så gjerne gitt dere en klem -
en oppmerksomhet -
et smil
Det blir vanskelig,
men vit at vi tenker på dere, savner dere og er så glad i dere!!



Mange store, gode og varme klemmer
til verdens beste mor og far
momo og bestefar
svigermor og svigerfar



***

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen ! Lenge leve kjærligheten <3

    SvarSlett
  2. Hei. Skulle ha lagt inn kommentar for lenge siden og takket for en fantastisk "gave" fra dere der borte. Dette var fantastisk koselig. Må innrømme jeg fikk litt tårer i øynene, spseielt av det siste blde. Det skaper så mange gode minner!!!!! Klem fra momo og bestefar

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)