søndag 19. september 2010

Lading av batterier

Lørdag startet vi rolig i heimen.
Ludvig spilte litt NBA mens pappa lagde frokost og mamma gjorde klar badebag og shoppingveske ;)
Jeg dro på shopping med Hege Ann mens gutta var ved bassenget. Været var nydelig!
Shoppingen resulterte i litt klær til meg og litt leker til Ludvig!
Ludvig var storfornøyd da jeg kom hjem!



Is hører med når det er sol og varmt!
Bading har det også blitt mye av i helgen! Ludvig fikk nye armringer -
siden de han fikk i sommer er utslitt...
Thomas Toget - ble tatt godt i mot ;)


Vi har badet og kost oss masse med Emma og Mats!
Lørdag kveld fikk vi servert hjemmelaget pizza hos Hege Ann & co.
Det smakte utrolig godt!!!
Utover det ble det en svært rolig og tidlig kveld i 4. etasje!

Ludvig nyter sol og varme - virker ikke som han plages i det hele tatt.
Mye nedkjøling i vannet hjelper så klart ;)


Nå har han funnet ut at det er lurt med svømmebriller for å dukke under vann.
Det ble en kjempesuksess.
Han ser ut som om han skal ut i verdensrommet da men..

Dykkelappen neste ;)
Idag har vi fått solt oss masse, badet masse og ladet batteriene!
Etter litt mat på foodcourten gikk Hege Ann og jeg for å få pedikyr.
Det var rett og slett himmelsk.
Jeg har aldri prøvd det før, og det blir definitivt ikke siste gang.
Vask, rens, behandling, scrub, krem, en dæsj massasje og sist, men ikke minst
neglelakk.


Det var avslappende og nydelig! Og veldig fornøyd med resultatet!
Så heretter håper jeg dette kan bli en ukentlig syssel ;)

Nå har roen senket seg her i huset -
sliten og slækk gutt,
men alt i alt en veldig fornøyd familie!

Klare for ny uke med nye muligheter sier vi
god søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)