torsdag 30. september 2010

Thailand

Igår bestilte vi tur til Thailand - nærmere bestemt Phuket.
Vi har foreløpig bare booket flytur - så får vi se hvor vi ender opp med å bo når det nærmer seg.
Jeg ser veldig frem til 1 ukes ferie! Skal bli ordentlig godt!
Mye som skal skje før den tid på jobben så godt å ha noe å se frem til :)
*(7 uker til)*

Kanskje vi ender opp her:


Eller her:


Uansett tror jeg vi kommer til å kose oss!
Jeg ser for meg sol, strand, bad, lek, massasje, god mat, shopping + + +
Gleder meg masse til å reise bort litt med gutta mine!

3 kommentarer:

  1. Jajaja, det ser bare veeeldig fristende ut! Å, som jeg savner Singapore nå som det er høst og guffent her i Norge. Nyyt det! Kjempegøy å lese bloggen din. Hvor lenge skal dere være i Singapore? Det kan hende det blir et nytt opphold for vår del neste år en gang.. :)

    SvarSlett
  2. mmm... herlig herlig! :)
    det blir helt sikkert fabelaktig uanz hvor dere ender opp med å bo! :)

    ... <3

    SvarSlett
  3. Oioioi så spennende Cathrine!
    Når og hva?? Fortell om du kan :)
    Vi blir her en stund vi antagelig (par år eller så) - så da kan vi treffes!

    SvarSlett

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)