lørdag 18. september 2010

Ny linse..

Igår hadde Robert kjøpt ny linse til kamera mitt -
fast 50 mm
uten motor!
Så dette er veldig nytt, veldig vanskelig, veldig morsomt, veldig utfordrende!
KJEMPEGØY!!
Det blir gjerne mye bilder -
må jo teste litt..

  
Jeg prøver meg litt fram med ulike motiv.
Men uten autofokus må JEG fokusere mer på det jeg faktisk vil ta bilde av!
Moro!


Jeg føler det er vanskeligere å ta bilder av Ludvig -
han sitter jo sjelden stille så lenge av gangen..
Men det er vel sånn jeg lærer etterhvert!

Helgen har kommet til Singapore!
Fredagkveld ble rolig - vi hadde faktisk en hel kveld sammen med Sølvi og Torgeir -
som tidligere -
bare på Skype!
Det var veldig veldig koselig :)

Idag er det sol -
jeg skal en liten tur på shopping nå, mens Robert og Ludvig går ned til bassenget.
Der skal vi tilbringe ettermiddagen sammen og kvelden skal vi til Hege Ann med family og spise pizza!
Jeg kommer tilbake senere med oppdatering og bilder!

Ha en strålende lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)