tirsdag 14. september 2010

Nok en deilig helg i Singapore



Merkelig det der - at helgene er så deilige ;) På fredag var det public holiday og fri her i Singapore. Jeg jobbet noen timer allikevel, men hjemme. Utover det koste vi oss inne i regn og gråvær!
På kvelden var jeg ute og spiste med jobben - det var veldig hyggelig!


Lørdag våkner vi til nydelig vær! Blå himmel og sooool! Det er like deilig hver gang! Vi pakket badebagen og kjølebagen og benket oss ved bassenget! Ludvig ville være med Robert i butikken så da fikk jeg meg en god stund ved bassenget alene. Skal innrømme at jeg duppet av litt da ;)


Dagen ble brukt til sol og bad! Utpå ettermiddagen begynte vi så smått og forberede grillaften! Været var strålende og vi fikk grillet i nydelig solnedgang! Maten var helt fantastisk god, og selskapet var helt topp!! Robert gjorde en kjempejobb med maten - som vanlig ;)
Barna badet og koste seg - de hadde en liten pause så de fikk i seg litt mat!


For å nevne noen stikkord om kvelden; grønnsaksspyd, kyllingspyd, pølsespyd, indrefilet, pølser, hamburgerer, potetsalat, salat, guacemole, hvitløksbrød, champagne, bonbons, stjerneskudd MED lyd, smil og latter :)
En perfekt grillaften spør du meg!

Vi tok tidlig kvelden hele gjengen oppe hos oss. Ludvig sovnet først på sofaen og vi krøp til køys rett etter:)

Søndag våknet vi til nok en fin dag! På programmet stod det minst mulig. Vi brukte formiddagen ved bassenget, og ettermiddagen og kvelden brukte vi i Orchid Country Club. En kollega av meg, Birgit, bor der med sin mor og sønn. De inviterte oss på besøk og vi tok turen. Mats, sønnen til Birgit, er 4,5 år. Gutta koste seg veldig i bassenget. Ludvig elsket stedet, med sklie, fontener, badedyr med motor (altså en ansatt som dyttet barna rundt i bassenget på alle mulige badedyr).





Vi spiste sen lunsj før vi badet ennå mer. Kvelden ble avsluttet med besøk på rommet til Mats & co. Gutta lekte og koste seg - og fikk se Flåklypa på Ipad - på NORSK!! ;)
Ludvig ble mer og mer sigen, og plutselig duppet han. Han våknet fort til og da skulle han ihvertfall ikke sitte og se på film - han kunne jo sovne...hehe.


Vi samlet oss og tok en taxi hjemover. Ludvig brukte ca 10 sekunder på å sovne i taxi'n.. Jeg bar han i seng da vi kom hjem og da var kvelden kommet i Grandeur 8!
Vi spiste litt sen middag - og fikk pratet litt på Skype med noen hjemme. Veldig fornøyde med helgen tok vi kvelden - klare for ny uke :)

Ønsker alle dere hjemme en flott uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)