søndag 26. september 2010

Vår helg i Singapore

Nok en helg nærmer seg slutten. Jeg føler meg ikke klar for ny uke - helgen ER for kort!
Fredag var vi jo på date, veldig koselig!
Lørdag ble veldig rolig. Planen var å ta en tur på stranda, men været var grått så det ble litt avventende. Vi brukte dagen på å ta det helt rolig, litt slitne etter en lang fredagskveld...
Litt soving, litt tv, litt lek, litt spill.
På ettermiddagen gikk vi ned til bassenget - Robert dro på Formel 1 med Anders. Ludvig og jeg badet med Hege Ann og barna, og ble der litt på kvelden. Barna lekte, fikk lørdagsgodteri, boller med syltetøy, og vi voksne fikk boller med BRUNOST, og ost og kjeks! Nydelig.
Kvelden ble avsluttet der nede med bad i badekaret for de små!


Jeg sovnet med Ludvig så det ble en tidlig kveld på meg. Robert kom utpå natta en gang ;)
Vi våknet med et smell - da Ludvig faller ut av senga vår og smeller panna i nattbordet. Heldigvis ble jeg ikke møtt med masse blod, for det var det jeg fryktet da jeg så det hele..
Det ble med en gang en kul og rødt/blått merke. Gikk fort over, men det ble ikke mer soving.
Nydelig vær - vi gikk ut og badet og koste oss. Hadde ingen store planer for dagen.
Litt tennis, badminton og basket på formiddagen ble det. Og til kvelden kom Hege Ann, Anders, Emma, Mats og Pål på middag. Robert lagde i stand nydelig middag (IGJEN) med grillspyd og biff, poteter og salat!
Formel 1 på tv og plutselig ringer det på døra - leveranse fra DHL!
Kjole + 3 par sko kom på døra! Jeg har bestilt fra Long Tall Sally. Det er ikke noe lettere å få tak i sko her i Singapore enn det det var hjemme. Så jeg er nå lykkelig eier av 3 par nye sko!
DEILIG!!
Her er skoene:




Alle tre par passet. De hvite var litt store, men med innlegg i hælen så blir det helt perfekt! Leveranse fra Long Tall Sally gikk over all forventning. Sent søndag kveld får vi altså leveranse - 5 dager etter bestilling!
Hurra, en enkel og kjapp måte å få tak i sko på! :)

Nå er det formel 1 på tv - Ludvig har fått pratet med momo og bestefar før han la seg - også har han endelig fått prate med Elle. Det gjorde inntrykk - ansiktet hans var bare et stort smil!
Gleder oss til neste gang!

Nå må jeg forberede ny uke på jobb, altså en bitteliten jobbøkt, litt sofa og tv før vi tar kvelden her i Singapore!
Ønsker alle hjemme en strålende søndagskveld og fin ny uke!

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)