lørdag 25. september 2010

Fredag og date


Jobbuken gikk mot slutten, det nærmet seg helg og date! Jeg kom hjem fra jobb, pakket bagen til Ludvig og avleverte han til Hege Ann og familien på ground floor. Han var storfornøyd!
Vi gjorde oss klare for å gå ut - jeg fikk da brukt min nye kjole :O)


Taxi til byen - til Chjimes! Vært der før, og vi endte på samme tapasrestauranten! Nydelig mat og god vin!

Etter Chjimes tuslet vi bort til Raffles. Endelig skulle Robert få seg en tur på Raffles også - det er jo et must!!
Vi bestilte Singapore Sling, deilig som alltid!

Peanøtter, Singapore Sling - vi koste oss!!


Nam nam!!
Det er jo om å gjøre å grise mest med peanøttskall når man er på Raffles, og jeg følte vi klarte det denne gangen også !


Etter Raffles gikk ferden videre til Clarke Quay. Vi prøvde å få taxi, men det var litt vanskelig siden det er Formel 1 i Singapore i helgen..
Til slutt lot vi oss overtale av sykkeltaxi'n ;) Jeg tror ikke han var klar over hva som ventet han da vi satte oss oppi...! Stakkars mann - han var sliten han!
Men en fin tur i sykkel - til Clarke Quay!


Vi møtte 3 kollegaer av meg på Clarke Quay, det ble noen drinker og prat! Kvelden avsluttet vi på Burger King Bar...Akkurat som hjemme, bare at de også selger Tiger øl med menyene - om du vil ;)

En veldig hyggelig kveld - bare oss 2! Det var veldig deilig!!
Tusen takk til Hege Ann, Anders, Emma og Mats - for at dere ville ha besøk av Ludvig så vi fikk oss en tur ut alene!

***

2 kommentarer:

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)