fredag 10. september 2010

Happy Hari Raya


Utfordringene står i kø -
heldigvis rekker jeg ikke å tenke så mye...,
men tårene triller når jeg tenker på dere hjemme -
men bare fordi jeg er så glad i dere og savner dere så masse!

Tårene triller også når jeg får høre at min aller besteste venninne kommer på besøk om kanskje bare
3!!!!! uker!!
*Glederstårer*

Public holiday i Singapore idag -
Hari Raya -
slutt på Ramadan, så idag skal det spises i Singapore.
Jeg har jobbet hjemme - deilig det!
Ludvig var ikke helt enig i at jeg skulle jobbe idag - vi hadde jo sagt at mamma skulle ha fri idag ;)

Men vi har kost oss innimellom jobb -
regn og grått har resultert i innedag for familien!

I kveld skal jeg ut og spise med jobben - mens gutta skal kose seg hjemme.
Imorgen er vi klare for barbecue her i Grandeur 8!
Robert har holdt på med forberedelser nesten hele uka, så dette blir garantert bra!!

Ha en flott fredag - kommer tilbake med mer ila helgen!

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en liten kommentar da - jeg blir så glad av å vite at dere følger med :)